Marketing Pioneers 2011 - ready, set, go!

ma 1 november 2010 @ 10.00u

Zo’n negen maanden na een zeer succesvolle Marketing Pioneers 2010 liggen we al weer vol op stoom om van de volgende editie een nog groter succes te maken. En dat is een uitdaging, want de geluksvogels die de vorige editie bijwoonden vonden het net zo gaaf als wij. De kroon op ons werk was een mooie 8,1 die we kregen in de bezoekersevaluatie. En dat schept natuurlijk verwachtingen die we willen inlossen in 2011. We hebben inmiddels een aantal belangrijke beslissingen genomen om het concept nog meer aan te scherpen. De hoofdlijnen van de koers die we gaan volgen in 2011 en die nu al is ingezet:

 

1. Kwaliteit boven kwantiteit
We vinden kwaliteit belangrijker dan kwantiteit. En dat geldt niet alleen voor de sprekers op het podium, de marketeers in het social network maar ook voor de bezoekers van het jaarlijkse evenement. Voor 2011 betekent dit bijvoorbeeld dat we naar een ‘invite-only’ model gaan om er voor te zorgen dat vooral de ALLERbeste marketingbeslissers het evenement bij zullen wonen. En hebben we inmiddels een absolute TOP keynote vastgelegd. Een internationale topper die nog nooit op een Nederlands podium heeft gestaan.

 

2. Zonder richting geen beweging
Marketing Pioneers moet meer een continu beweging gaan worden. Een beweging van vernieuwende marketeers die buiten de gebaande paden durft te treden. Mensen met lef en een natuurlijke drang tot innovatie. Wij gaan proberen om richting te geven aan deze beweging. Door het jaar heen kun je veel meer van ons verwachten. Bijvoorbeeld door veel leuke dingen te gaan doen met de Linkedin groep. Maar ook zullen we diverse spin-off activiteiten gaan bouwen om het Marketing Pioneers zoals jullie het nu kennen. Het marketingvak kan wel een nieuwe impuls gebruiken en Marketing Pioneers gaat daar doorlopend in prikkelen.

 

3. Interactie stimuleert de creativiteit
Goede ideeën ontstaan doordat je de juiste mensen ontmoet en daar zoveel mogelijk echte gesprekken mee hebt. Marketing Pioneers wil de drempels verlagen om je toegang te bieden tot de juiste mensen. Zodat ideeën gaan leven en daarna tot bloei komen. Interactie tussen bezoekers onderling en tussen sprekers en bezoekers is erg belangrijk. Een dag is geslaagd als bezoekers met een paar goede ideeën en een paar potentiële (nieuwe) zakenpartners huiswaarts keren.

 

4. Bottom-up organisatie en financiering
Kwaliteit kost (veel) geld. Vandaar dat verschillende innovatieve marketing dienstverleners samenwerken en participeren in het concept en de organisatie en financiering voor hun rekening nemen. Zowel de organisatie en financiering komt dus volledig ‘bottom-up’ vanuit het bedrijfsleven. Zonder dat daar een uitgever, exploitant of derde partij tussen zit die een graantje meepikt. Alles gaat in het concept.

 

Meedoen?

Wil jij je bedrijf in het centrum van de marketing beslissers krijgen? Wij kunnen je daarmee helpen en we koppelen onze netwerken zodat 1+1 uiteindelijk 10 wordt. Want dat is het aantal participanten waar we naar streven. Interesse? Mail of bel John Kivit (john@multiscope.nl, 06-55745256) of Brigitte Bendermacher (brigitte@multiscope.nl, 06-52052671). We overtuigen je graag van de kracht van Marketing Pioneers en geloven er in dat we je bedrijf bij de juiste doelgroep en op de juiste manier voor het voetlicht kunnen krijgen.

 

Dit bericht staat in uitgebreide vorm als blogposting ook op de website van Multiscope.

Participanten

Service partners

Media partners