Sprekers

  • Guy Kawasaki

    Kawasaki wordt na Steve Jobs gezien als de grootste ‘Apple-evangelist’ en was de drijvende kracht achter de introductie van de Macintosh in de jaren ‘80. Na zijn vertrek bij Apple keerde hij in de jaren ‘90 terug en hielp hij het, toen in slecht weer verkerende, bedrijf t

  • Annemarie van Gaal

    Annemarie is op 3 februari dagvoorzitter van Marketing Pioneers. Zij heeft van 1990 tot 2000 in Moskou gewoond waar zij de grootste uitgeverij van Rusland heeft opgericht en geleid, samen met haar zakelijk partner Derk Sauer. In 1990 werd zij uitgezonden om in Moskou een j

  • John Kivit

    Oprichter en grootaandeelhouder van online onderzoeksbureau Multiscope. Multiscope is een pionier en toonaangevend op het gebied van online marktonderzoek. Het bedrijf voert landelijk representatief marktonderzoek uit via haar consumentenpanel (140.000+ leden), B2B panel (70.000+ leden) en een n

  • Daphna Bosman

    Daphna is verantwoordelijk voor de marketing van Groupon in Nederland. Volgens Forbes is Groupon het snelst groeiende bedrijf ooit. In december sloeg Groupon nog een overnamebod van Google van 6 miljard dollar af. Groupon gebruikt collectieve koopkracht om zeer scherp gepr

  • Oscar Diele

    Oscar is Chief Marketing Officer bij Spil Games, het grootste online 'casual' gaming bedrijf ter wereld. Hij is daarbij verantwoordelijk voor alle consumenten marketing activiteiten: online marketing, het management van alle game sites (creatie, acquisitie en conte

  • Vanessa Visser

    Vanessa Visser is verantwoordelijk voor de marketing van de chipsmerken Lay’s, Smiths en Doritos bij PepsiCo Nederland. Lay’s, het nummer-1 chipsmerk in Nederland, heeft met de actie “Maak de Smaak” Nederland uitgedaagd

  • Fred van Rijswijk

    Fred van Rijswijk van C2K presenteert Catch Five, een game voor op de nieuwste generatie mobiele smartphones. Met het zelf ontwikkelde Catch Five laat Fred zien welke fantastische mogelijkheden ontstaan wanneer je een augmented reality-toepassing

  • Arie den Boon

    Arie den Boon is oprichter van Kaibi Social TV. Kaibi maakt TV kijken weer sociaal. Kies je eigen livingroom met vrienden en geniet dubbel. Je ziet, voelt en leest wat je vrienden zeggen op je iPhone. Je kunt kijkers met een eigen visie volgen of zelf volgers krijgen. Je hoeft niet meer te kieze

  • Philip Voogt

    Philip is managing director van Aangetekend Bellen. Een unieke telefoondienst waarbij telefonische afspraken worden vastgelegd met juridische zekerheid. De opnames worden 7 jaar bewaard en zijn door beide partijen onafhankelijk van elkaar te reproduceren. Met het gebruik van

  • Gerrit Jan Bloem

    Gerrit Jan Bloem, directeur van marketingcommunicatiebureau Calanza, neemt je mee in de ontwikkeling van een succesvolle nieuwe dienst Ziggur.me. Wat is er nodig om een nieuw fenomeen te introduceren? Hoe verliep de weg van Calanza naar vernieuwende en inspire

  • Bas Verhoogt

    Bas Verhoogt, één van de muesli jongens van mymuesli, vertelt over het inzetten van gepersonaliseerde producten als marketing tool. Via mymuesli kun je online je eigen muesli mixen, waarbij je keuze hebt uit 80 biologische ingr

  • Robert Verwaayen

    Robert Verwaayen is 'associate' bij Prime Ventures, een toonaangevend, Europees venture capital bedrijf. Het derde fonds van Prime Ventures is ongeveer €160 miljoen groot en wordt geïnvesteerd in snel groeiende technologie start-ups. Het bedrijf heeft eerder geïnvesteerd i

  • DJ: Joia Vita

    Joia Vita is een jonge, talentvolle, vrouwelijke DJ. Ze staat bekend om haar energieke stijl die zich niet in een paar woorden laat omschrijven. Het is een smeltkroes van verschillende stijlen: 'tech driven', een sterke beat, energievol en melodieus. Joia Vita is e

  • Mystery Act

    Pionieren is ontdekken. Daar horen nieuwe ervaringen bij. Waar niets is wat het op het eerste gezicht lijkt. Of toch wel? Wie uitgaat van zekerheid zal eindigen in twijfel, wie uitgaat van twijfel zal eindigen in zekerheid. Cryptisch? Daarom is het ook een verrassing! In ieder geval is het een m

Participanten

Service partners

Media partners