Programma 2011

Dit is het definitieve programma van Marketing Pioneers 2011.

  • 09:00 - 10:00

    Energizing breakfast

    Alleen toegankelijk na (losse) uitnodiging van de organisatie en/of één van de particpanten. Niet inbegrepen in standaardprogramma.

  • 10:00 - 10:30

    Ontvangst & registratie

  • 10:30 - 10:45

  • 10:45 - 11:45

  • 11:45 - 12:30

    Lunch

    Aangeboden aan alle bezoekers door Gleijm & van der Waart

  • 12:30 - 13:30

    Nextmarketeer PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch)

    Voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. Vijf vernieuwers presenteren kort en krachtig (Pecha Kucha stijl) en de beste presentatie wordt beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500 en een Lectric Opleidingscheque ter waarde van € 5.000.

  • 13:30 - 14:00

    Matchmaking Break

    Marketing Pioneers zorgt voor de juiste match tussen de bezoekers van het evenement. Wij koppelen u aan andere bezoekers die interessant kunnen zijn voor uw netwerk.

  • 14:00 - 15:00

    Nederlandse sprekers

    Drie topsprekers van Nederlandse bodem inspireren in korte presentaties van ieder 20 minuten.

  • 15:00 - 15:30

    Networking Break

  • 15:30 - 16:30

  • 16:30 - 16:45

    Uitreiking Nextmarketeer PEP Talks

    Bekendmaking van de winnaar van de Pioneers Elevator Pitches.

  • 16:45 - 19:00

    Netwerk borrel

    Maak in een informele sfeer nader kennis met innovatieve marketing beslissers.

  • 19:00 - 22:00

    Yonego executive dinner

    Alleen toegankelijk na (losse) uitnodiging van de organisatie en/of één van de particpanten. Niet inbegrepen in standaardprogramma.

Sprekers 2011

  • Guy Kawasaki

    Kawasaki wordt na Steve Jobs gezien als de grootste ‘Apple-evangelist’ en was de drijvende kracht achter de introductie van de Macintosh in de jaren ‘80. Na zijn vertrek bij Apple keerde hij in de jaren ‘90 terug en hielp hij het, toen in slecht weer verkerende, bedrijf t

  • Annemarie van Gaal

    Annemarie is op 3 februari dagvoorzitter van Marketing Pioneers. Zij heeft van 1990 tot 2000 in Moskou gewoond waar zij de grootste uitgeverij van Rusland heeft opgericht en geleid, samen met haar zakelijk partner Derk Sauer. In 1990 werd zij uitgezonden om in Moskou een j

  • John Kivit

    Oprichter en grootaandeelhouder van online onderzoeksbureau Multiscope. Multiscope is een pionier en toonaangevend op het gebied van online marktonderzoek. Het bedrijf voert landelijk representatief marktonderzoek uit via haar consumentenpanel (140.000+ leden), B2B panel (70.000+ leden) en een n

  • Daphna Bosman

    Daphna is verantwoordelijk voor de marketing van Groupon in Nederland. Volgens Forbes is Groupon het snelst groeiende bedrijf ooit. In december sloeg Groupon nog een overnamebod van Google van 6 miljard dollar af. Groupon gebruikt collectieve koopkracht om zeer scherp gepr

  • Oscar Diele

    Oscar is Chief Marketing Officer bij Spil Games, het grootste online 'casual' gaming bedrijf ter wereld. Hij is daarbij verantwoordelijk voor alle consumenten marketing activiteiten: online marketing, het management van alle game sites (creatie, acquisitie en conte

  • Vanessa Visser

    Vanessa Visser is verantwoordelijk voor de marketing van de chipsmerken Lay’s, Smiths en Doritos bij PepsiCo Nederland. Lay’s, het nummer-1 chipsmerk in Nederland, heeft met de actie “Maak de Smaak” Nederland uitgedaagd

Bekijk alle sprekers

Participanten

Service partners

Media partners